Hi! Je kunt een berichtje achterlaten onderaan deze pagina...
Marcel
Wowww!!! :) Wat een gave site! Ongekend creatief en leuk. Ook de foto's van de kinderen en de klassefoto's zijn heel leuk. Net gestart? Ga zo door!!! Vader van Geordi
vrijdag 28 mei 2010
Viola (mama Yorn)
Haai Bente, wat heerlijk om ze zo op de foto te zien staan! Al die mooie kids lachend en maf op de foto heerlijk. Mag trots op je zelf zijn :) Viola
donderdag 27 mei 2010
tea van de groep
Wat een ontzettend leuke foto\\\'s, gewoon toppie. En ook niet zo\\\'n standaard klassefoto! En dan de smoelen boek, echt super Groeten Tea Moeder van hillebrand (mulockhouwer school Amersfoort) :) :O :)
donderdag 27 mei 2010
lexx
hey leuke site! stoer hoor je eigen bedrijf! als jij en je werknemers een cursus omgangkunde nodig hebben hoor ik het wel:)! Tot morgen! Doei
dinsdag 25 mei 2010
ChloÔøΩ
Hee lieve Bente! Pfieeuw, het valt gelukkig mee, dacht dat ik als beginpagina stond! Haha, maar super mooie site!! Echt iets om trots op te zijn, ik ga 'm gelijk voor je promoten! Geniet ervan dit weekje! Kus
woensdag 19 mei 2010
Powered by Phoca Guestbook

