Hi! Je kunt een berichtje achterlaten onderaan deze pagina...
Sanne
Samen met mijn oma, moeder en 2 dochters een generatie-fotoshoot bij Bente gehad. Op 94 jarige leeftijd spring je niet meer de lucht in met een confettikanon. Het was dan ook een rustige setting, maar ook daarvoor kan je bij Bente terecht. Wat vond mijn oma het bijzonder en wat ben ik blij dat we deze foto's voor altijd hebben!
donderdag 05 december 2024
Bianca
Bente is echt een topper! We kwamen ooit bij Bente voor een shoot met onze baby, toen een smash the cake en de meest recente was een kerst shoot. Onze kleine man is geen makkelijke en laat ik eerlijk zijn, de grote ook niet ;-) Maar Bente is zo vrolijk, geduldig en weet zulke mooie en leuke foto's te maken. Ze stelde ons zo op het gemak en het zijn daardoor ook echt zulke natuurlijke, vrolijke foto's en we zijn er echt blij mee.
dinsdag 03 december 2024
Sandra
Wij komen al heel wat jaartjes bij Bente en wat een feestje maakt ze er altijd van tijdens de shoots! Wij zijn megafan van de kerstshoots, maar afgelopen zomer hebben we ook een shoot met haar buiten gedaan. Wat een lol hebben we gehad in de duinen! Onze kids zijn ook helemaal gek van Bente, normaal houden ze niet zo van op de foto gaan, maar bij Bente kan en mag alles en gaan ze maar wat graag op de foto!
dinsdag 03 december 2024
Elze
Al 8 jaar op een rij kom ik jaarlijks bij Bente voor de kerstshoot! Inmiddels zijn mijn kinderen dus al wat ouder. Maar ze blijven het nog steeds onwijs leuk vinden om bij Bente op de foto te gaan. Daarnaast zijn we ook voor de vogue shoot, lente shoot en boudoir shoot bij Bente geweest. En bij alle shoots brengt ze zoveel enthousiasme, veiligheid en vertrouwen. Het is altijd een feestje om voor de lens te mogen staan.
dinsdag 03 december 2024
Iris
Vandaag mochten wij voor de tweede keer een cakesmash shoot doen bij Bente Joy! 4 jaar geleden al voor onze oudste dochter Nina en dit was zo’n succes dat we nu geen seconde twijfelden om het wederom bij Bente te doen voor Eline, onze jongste van bijna 1 jaar. Wat een toewijding, geduld en gezelligheid in haar studio. In het begin was onze dochter moeilijk blij op de foto te krijgen omdat ze erg moe was en natuurlijk in de eenkennigheid fase zit. Bente wist er een waar feestje van te maken in de studio waardoor Eline de meest stoere, lieve, grappige, feestelijke en aandoenlijkste foto’s heeft. Wat hebben we een plezier gehad met zijn allen. Ook werd onze oudste dochter Nina enorm betrokken bij de foto’s en mocht zij helpen. Hierdoor was het voor haar ook leuk. De foto’s zijn geweldig geworden. Wat zijn we blij met jou Bente. Ontzettend bedankt voor je geduld, professionaliteit en warme benadering. We komen zeker weer terug! Liefs Daan, Iris, Nina en Eline.
zaterdag 12 oktober 2024

