bannerklikkie

 
 

Hi! Je kunt een berichtje achterlaten onderaan deze pagina...

 

Mickeal Jessica & Seth
Bente, Wilde nog even zeggen dat we superblij zijn met onze foto's! Wat een mooie herinnering! Geen standaardfoto's maar inderdaad net een klikkie anders waardoor het mooie persoonlijke foto's worden. Nadat jij mijn zwangere buik had gefotografeerd voor het geboortekaartje van Seth was mijn vriend zo enthousiast dat we ook een new born shoot bij jou cadeau hebben gekregen. Dat zegt heel veel want mijn vriend houd er normaal gesproken helemaal niet van om op de foto gezet te worden! Wie weet komen we nog een keertje terug :-)

woensdag 24 oktober 2012
Manon
Lieve Bente, Eindelijk mocht ik weer mijn trouwjurk aan, en wat een super dag hebben we gehad! Wij hebben genoten van de dag bij mijn vader en je creatieve idee�n en het resultaat is GEWELDIG! De eerste foto hangt al bij mijn vader aan de muur. Bedankt voor de mooie foto's die voor mij&mijn zus erg veel betekenen en hopelijk komen er naast de shoot met neefje Noah nog meer neefjes en nichtjes langs in de toekomst :) Liefs Manon

vrijdag 19 oktober 2012
erna, meike renske
Ha Bente, Wat een mooie plaatjes van de meiden en Gerdi en mij. Ze zijn zo mooi, we kunnen gewoon niet kiezen.... En iedere keer zie ik meer super werk van jou op je site en facebook. Ga zo door!!! we kijken nog steeds terug op een leuke fotoshoot, we hebben ervan genoten en gaan nu zeker genieten van iets moois aan de muur.. BEDANKT,groetjes erna

dinsdag 18 september 2012
Kim
Bedankt lieve Bente, Bedankt voor de prachtige foto�s!!! Met zoveel geduld en liefde gemaakt... maakt mij nog meer trots op mijn gezinnetje! Ga zo door met het vast leggen van alle mooie dingen in het leven. En misschien tot in de toekomst. Nogmaals bedankt x Kim

vrijdag 31 augustus 2012
Evelien
Lieve Bente, Alsnog hartstikke bedankt voor de mooie foto's. Heb heel lang twijfels gehad of ik foto's van mijn zwangere buik wilde maken. Toen ik foto's door jou gemaakt op fb zag wist ik gelijk dat ik ze door jou wel wilde laten maken. Ik vind dat creatieve, net een klikkie anders super leuk!! De foto's zijn precies zo als ik ze wilde geworden. Krijg van iedereen ook alleen maar complimenten. Als ik ooit ga trouwen vraag ik je zonder twijfel voor de trouwfoto's :-) :P Evelien

dinsdag 21 augustus 2012
 
Powered by Phoca Guestbook

Post Message
 

Captcha Image


 

 schrijf-je-in-nieuwsbrief
  
     

     
  Je ontvangt maximaal 1x per maand een gezellige mail